zaterdag 15 februari 2014

Joepie, een lief broertje!

Hallo,

In oktober 2013 is onze kleinzoon Jesper geboren. Het werd dus tijd om van de eerste foto's een lay-out te maken. Hij is inmiddels 4 maand en een prachtig mannetje. Gisteren ben ik met al mijn 6 zussen op 'kraambezoek' geweest. Omdat mijn zoon en schoondochter in Kampen wonen en dat toch een klein uurtje rijden is, zien wij de kleinkinderen niet iedere week. Daarom ben ik wat eerder gegaan om even van de 3 "J's" ( Jorik, Jeron en Jesper) te genieten, voor de invasie van de 'oud tantes'. We zijn daarna nog een gezellige uit eten gegaan. Zo vaak spreken we elkaar ook niet want we wonen allemaal verspreid door Nederland. 
Dit is mijn lay-out van Jesper. Kan helaas niet vertellen waar het papier van is, stond er niet op. De hartjes heb ik beïnkt met eyecats inkt van Colorbox.









Gebruikte materialen:
papier onbekend,
'Jesper' letters CreaMotion BST954006,
hartjes Framelits Sizzix 657561,
plaatjes van het geboortekaartje,
lint en touw.

Jorik, Jeron en Jesper

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.


3 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Wat heb je een prachtige LO gemaakt, leuke foto's en papier,mooi de afbeeldingen van het kaartje en wat een invasie 6 oudtantes op kraambezoek, slim van je om een uurtje eerder te gaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend je layout Hilda met je trotsies, ik vind het schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige lo - ik vind hem heel leuk gedaan mooi hoor en watveen schatjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.