vrijdag 31 januari 2014

Zwanger....gefeliciteerd!

Hallo,

Langzaam....maar zeker knap ik weer wat op. Het gaat mij eigenlijk niet snel genoeg...De vermoeidheid is nu nog de boosdoener. 
Mijn jongste zus hoopt dit jaar 2 keer oma te worden. Haar zoon en dochter verwachten in augustus hun baby's. Vandaar deze 2 kaartjes. De lay-out heb ik al vaker gebruikt. Kun je van restjes papier een mooie kaart maken. Het stempelafdrukje is ingekleurd met Talens aquarelverf "van Gogh" super fine quality. De strik gemaakt met de strikkenmaker van Joy! Crafts.
Welkom Marrie, leuk dat je mijn blog gevonden hebt. Wat een mooi blog heb je. De moeite waard om je te volgen.




   





Gebruikte materialen:
papier van Fancy pants design 'Time Spring',
stempel Marianne Design 'Eline's words'EC0138,
aquarel verf Talens van Gogh,
Joy!Crafts strikkenmaker,
bedeltjes, lint en scrappersfloss.


  Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Ze zijn echt leuk geworden, mooie -restjes- kaart, lief stempelafdrukje en mooie charms, heb je gebruikt, liefs Ans..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo dit is gaaf gemaakt ! Supermooi en alles mooi verwerkt! Geweldige kaart...Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooi kaartje Hilda, ik vind hem super. En ik hoop dat je snel weer de oude zult zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Hilde
    ik miste je al en dacht ik ga even bij je kijken.
    wat een super leuke kaart is dit zeg!
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.