donderdag 23 januari 2014

XOXO


Hallo,

Dit keer een kaart voor een jarige scrapmuts. Ze heeft hem inmiddels ontvangen. De randen van het stempelafdrukje heb ik bewerkt met Ranger Crackle paint. Het stempelafdrukje is ingekleurd met aquarel verf. Voor het sneeuw effect heb ik Frantage van Stampendous gebruikt. 
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij Hobby Vision





Gebruikte materialen:
Joy Crafts ijskristallen Winter Wishes 6002/2012,
Ranger Distress Crackle Paint: Vintage Photo,
Stampendous Frantage: Shabby White,
bedeltje Marianne Design, 
tickets van Joy Noor,
knoopjes en lint.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda


5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Hilda, ik vind hem helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Wat een prachtige kaart,mooi papier, leuke afdruk, de digi-tickets zijn er leuk bij, topkaartje, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda,
    Wat een mooie kaart ,leuk van kleuren en mooie stempel heel mooi ensemble.
    Fijn weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met een heel leuk afdrukje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.