donderdag 26 december 2013

Knallend einde mooi begin

 Hallo,

De kerst zit er bijna op.....In ons huis is de rust weergekeerd. We hebben ontzettend fijne dagen gehad met kinderen en kleinkinderen. Wat gaat de tijd dan snel. Ik kreeg dinsdag nog een paar kaarten van mensen die ik er geen heb gestuurd......dus toch nog snel een paar kaartjes gemaakt. Plus een labeltje voor aan een levensmiddelen mand voor iemand die ontzettend veel pech heeft gehad en wel een opkikkertje kan gebruiken. De kaartjes zijn van al mijn kerst restanten gemaakt en de stempel is van Joy Crafts 6410/0005. De Bigshot voor de embossing folders. Voor het labeltje: stempel van Penny Black "Jump for Joy!" 3702J en de tekst Joy Crafts 6410/0010. De stempel heb ik ingekleurd met aquarel verf.







Dank je wel voor je bezoekje een heel fijn uiteinde 
en een heel goed, gezond en creatief 2014.

Hilda




1 opmerking:

  1. Hoi Hilda,
    leuk om de restjes op te maken, je kaartjes zien er heel mooi uit, ik heb dit jaar ook veel onverwachte kaarten gekregen..en dan moet je toch weer aan de slag..wens je alle goeds voor 2014,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.