zaterdag 28 december 2013

Hallo

Hallo,

Vandaag heerlijk aan het freubelen geweest! Eerst eens even gekeken of ik nog foto's had liggen. En toen kwam ik deze tegen. Foto's van onze oudste kleinzoon Jorik nu bijna 6 jaar. Op de foto's is hij een half jaar. Ja dan gaat het kriebelen...Even in de kast met papier gedoken en daar vond ik nog papier van CreaMotion. lekker stoer. Dit is het resultaat.







Gebruikte materialen:
papier van CreaMotion Urban Life BPAD 367199,
bloemen van Pinkpaislee Burlaps Flowers PP 00935,
letters Scenic Route SRC680 Dark Orange,
treintjes Joy Crafts Lin&Lene 1201/0037,
hartjes Sizzix Framelits Hearts 657561.

Voor iedereen een fijne jaarwisseling
en een gezond en creatief 2014.
Groetjes Hilda

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende layout Hilda, ziet er geweldig mooi uit met je kleinzoon. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Wat superleuk is dit, het zijn 2 LO volgens mij, het stoere papier past er prachtig bij..fijne jaarwisseling, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super mooi gemaakt deze layouts van je kleinzoon.
    Fijne jaarwisseling en een gelukkig 2014.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige layout Hilda en heerlijk he om je kleinkinderen te zien opgroeien.
    het zijn schatjes en je hebt een mooie herinnering van deze tijd van hun gemaakt.
    een fantastisch en gezond 2014.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gedaan ziet er een deugniet uit hi.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.