maandag 16 december 2013

De kaarten zijn klaar en ....

Hallo,

Dit zijn de laatste kerstkaarten van dit jaar. Ik heb ze af en ze zijn op de post gedaan. Het zijn er dit jaar 90 geworden....En dat terwijl ik er niet zoveel zelf wilde maken....Maar het is weer gelukt en werken met papier van graphic 45 is geen straf. Daar heb ik de nostalgische plaatje van gebruikt. En de sketch voor de kaartjes is van Monique, zie mijn vorige bericht.





Gebruikte materialen:
 papier van: Graphic 45 (plaatjes) Santa Express#4500366,
BoBunny (rood) #12snk009,
BoBunny (streep) # 12TSS385,
Ursus (groene stip en met hulst) Happy Christmas 216,
Making Memories (licht groen) Twinkle,

Bedankt voor je bezoekje,
tot de volgende keer
Hilda


6 opmerkingen:

  1. Wauw 90 kaarten allemaal zelfgemaakt. Super mooi daar zijn de ontvangers vast blij mee.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend hoe alles weer bijelkaar past, je afbeeldingen en de kleurtjes...ik vind het gaaf bedacht en gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, dat zijn er super veel en in mooie warme kerstkleuren en prachtig design.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn super mooi geworden, prachtige kerstkleuren en een mooie sketch!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw 90 kerstkaarten, wat een karwei, ze zien er fantastisch uit Hilda!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoo veel kaartjes maai ,proficiat en ze zijn schitterend.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.