vrijdag 15 november 2013

Time flees

Hallo,

Het heeft even geduurd maar hier weer een berichtje. We hebben een ontzettend gezellig weekend gehad. We dat zijn mijn 6 zussen en ik. Wij wonen verspreid door Nederland en dan is een weekend samen weg erg waardevol! Lekker weer bijgepraat. En ja de cadeautjes vielen goed in de smaak.
Dit keer heb ik een mannenkaart gemaakt. Het papier van Maja Design is al prachtig. Wil je weten hoe.... kijk in de rechter zij kolom van mijn blog onder pagina's: tutorial en daar vind je de beschrijving.








Gebruikte materialen:
papier van Maja Design Vintage Autumn Basics no.XIX en no. XXIII,
stempel Joy Crafts 6410/0010,
labeltjes, plakpareltjes, lint en vlastouw.

Bedankt voor je bezoekje 
groetjes Hilda




5 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Wat een rijkdom om zes zussen te hebben en een weekend lang met elkaar te kunnen genieten, je mannenkaart ziet er prachtig uit, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie mannenkaart, fijn dat het zussenweekend gezellig is geweest, kijk je altijd weer leuk op terug.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het weekend superleuk was Hilda, top en dat is je kaart ook, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woww prachtige kaart! en heel gaaf model met heel mooi paapier!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.