donderdag 7 november 2013

Mijn agenda....

Hallo,

Druk, druk, druk..... Ga dit weekend met mijn zes zussen naar Haarle. We gaan ieder jaar een weekendje weg. En iedere keer maak ik iets voor mijn zussen.......en ja het wordt steeds moeilijker om iets leuks te verzinnen.....In mijn volgende bericht plaats ik wat ik gemaakt heb want anders zien zij het al en dat is niet de bedoeling. Het moet een verassing blijven :-). Omdat ik weg ga wil ik het huis aan kant en ach je kent het wel....druk...
Maar eerst even MIJN agenda voor 2014. Ook in het blauw. Met papier van Fabscrap. Inmiddels hebben zich al 3 dames voor de workshop opgegeven. Het is ontzettend leuk om je eigen agenda te maken. Zelf doe ik extra velletjes cardstock in de agenda om foto's van mijn kleinkinderen in te plakken. Die wil je te altijd bij je hebben toch...Daar komt tie....



voorkant



achterkant

Op de voor en achterkant zit een sheet (plastiek vel) 
ter bescherming van de agenda.
De agenda is in gebonden met de Cinch.
Het papier is van  Maja Design Fabscraps Little Darlings C60 003 en
Shabby Chairs C60 004
Een welkom aan Monique, leuk dat je mijn blog gevonden hebt.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Hilda






5 opmerkingen:

  1. Wat superleuk Hilda om met je zussen een weekendje weg te gaan, hoe gezellig is dat, volgens mij kan ik zelfs nog herinneren dat je de vorige keer bent geweest en toen ook had gemaakt voor hun, leuk. Je agenda is prachtig, zo mooi gedaan, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Zes zussen wat een rijk bezit en dan ook nog eens gezellig een weekendje weg, heerlijk..Je agenda ziet er prachtig uit, wat een mooie voorkant, liefs van Ans en veel plezier..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwww Wat gaaf is dit!! Ik kijk mijn ogen uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hilda wat een leuke agenda vindt hem heel mooi gedaan.
    Prettig weekend met je zussen zes zussen dat moet plezant zijn;
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hilda,

    IN 2013 had je een agenda met daarop de uren. Ik ben voor 2016 opzoek naar precies zo'n indeling als je toen had. Weet je nog waar je die vandaan had?

    Alvast bedankt!

    Hartelijke groet, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.