maandag 4 november 2013

Cadeautje en probeersel met pastels

Hallo,

Het weekend is weer voorbij en het regent hier pijpenstelen. Daar wordt je niet vrolijk van dus maar lekker gaan freubelen. Zag deze vogelhuisjes bij de Action en dacht hier kun je iets leuk mee. Pimp het op en je hebt een leuk cadeautje. Zo gezegd zo gedaan.....in de restjes bak gedoken, bloemetjes gezocht en in een mum van tijd heb je iets leuks gemaakt.





Iedereen is in de ban van Pan Pastels. Ik heb er al eens mee gewerkt met stempels en VersaMark maar inkleuren nog niet. Dus toch maar eens uitproberen. Omdat ik ze nogal prijzig vind ben ik aan de slag gegaan met gewone pastels. Ben begonnen met de Besties. Vond het best lastig maar krijt is krijt dus je blaast het overtollige er zo af. Voor de details (hulst en strikjes) heb ik een penseeltje gebruikt. Heel iets nat gemaakt. Na het inkleuren heb ik het gefixeerd. En dit is het resultaat. 


Links ingekleurd met pastels en rechts met distress inkt.


Met deze Besties ben ik begonnen. Voor de kleiner delen heb ik een penseeltje gebruikt.





Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.....
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Hilda






4 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal weer schitterend uit Hilda, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Wat zijn de vogelhuisjes leuk!! en het kleurwerk, is ook mooi, zie niet echt veel verschil, misschien zijn de pastels wat zachter..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het ziet er allemaal weer mooi uit Hilde en leuk je vogelhuisjes.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super allemaal en prachtig ingekleurde Besties!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.