maandag 7 oktober 2013

Twee kerstkaarten.....

Hallo allemaal,

Even twee voorbeeld kaarten. Vrijdag is er een w.s. en dan gaan we kerstkaarten maken. Aangezien ik nog geen voorbeeld had ben ik vanmiddag, tussen alle huishoudelijke werkzaamheden door, aan het freubelen gegaan en heb deze twee kaartjes gemaakt. Kunnen de dames kiezen...... of...... als er genoeg tijd is twee kaarten maken. Moet wel eerlijk bekennen dat ik de ideeën op pinterest heb gehaald. 






Gebruikte materialen:
papier van BoBunny en Maja Design,
diverse EK Success ponzen,
embossing folder van Cuttlebug ProCraft,
ronde stempel Joy! 6410/0005,
knoopjes, strasjes, lint en scrappers floss.


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer,
Hilda


7 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Wat een leuke kerstkaarten, de boompjes zijn erg mooi, zijn dat mallen ?? Ik denk dat de dames ze wel alle 2 willen maken, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kerstkaarten heb je gemaakt Hilda, ik vind ze allebei supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi en lekker strak!! mooie embossing!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hilda,
    Hier kun je wel een workshop mee gaan doen hoor, ze zijn prachtig!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat zijn je kaartjes prachtig Hilde, en mooi ontwerp.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kerstkaarten.
    Stijlvol gedaan.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee super mooie kerstkaartjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.