dinsdag 29 oktober 2013

Snoesjes herfst.

Hallo,

Vandaag eerst maar eens de oprit blad vrij gemaakt. Tjonge  jonge wat lag er veel blad....Maar gelukkig zijn er bij ons geen vervelende dingen gebeurd zoals o.a in Amsterdam. 
Wat een boel reactie heb ik gekregen naar aanleiding van de beschrijving van de kaart, in mijn vorige bericht. Vooral op Facebook....ben er stil van....dank jullie wel! 
Welkom aan mijn nieuwe volger Marit, hoop dat je met veel plezier rond kijkt op mijn blog. Ik kon niet zien of jij ook een blog hebt.
Dit keer heb ik een herfstkaartje gemaakt met een Snoesjes stempel. Het Snoesje heb ik ingekleurd met Distress inkt op kraft papier. Op de achtergrond een 'die' van Nestabilities. Hij is zo bewerkt dat het snel te druk wordt. Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge bij: HobbyVision en Ge-We






 Gebruikte materialen:
Snoesjes stempel van Marianne Design,
Ranger Distress ink,
labeltjes met tekst van Joy Crafts Noor Design 6410/0010,
gestempeld met Versafine, Olympia Green,
Spellbinders Shapeabilities S5-154,
lintje en knoopjes.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Geen twijfel mogelijk, helemaal herfst, wat een leuk Snoesje en de knoopjes zijn schattig, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Knap hoor dat inkleuren op kraft papier! Een snoezig herfstkaartje...En ja wat een bladeren om op te ruimen hè! Ben blij dat mijn groene bak morgen geleegd wordt, dan kunnen we weer, hihi
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.