maandag 14 oktober 2013

Kaartje "Jesper".


Hallo,

Allereerst bedankt voor de super leuke reacties en de vele felicitaties die wij ontvangen hebben voor de geboorte van Jesper. Om de andere grootouders te feliciteren heb ik deze kaart gemaakt. Natuurlijk hebben we elkaar ook persoonlijk gefeliciteerd maar met een kaartje is het ook leuk. Dus tussen de bezoekjes door (de kers verse ouders wonen in Kampen) snel aan de slag gegaan. Op pinterest zag ik dit plaatje. Vond het zo'n schatje. Het is en blijft altijd weer leuk om te doen.....








Gebruikte materialen:
papier van Pebbles, New Addiction,
Marianne Design Collectables Col 1315,
stempel Marianne Design Eline's words EC 0138,
Charms Marianne Design,
Knoopjes Pebbles,
labeltje, lint, rubbons en floss.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.


7 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, ga zo door :):), Zou bijna jaloers zijn dat ik geen oma ben ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Wat een leuke babykaart is dit, schattig plaatje en lekker stoer afgewerkt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een schat van een kaartje heb je gemaakt Hilda, ik vind hem helemaal te gek, zo lief.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Hilda wat te gek dat jullie weer Opa en Oma zijn geworden, ik heb het berichtje even gemist, sorry!! Van harte gefeliciteerd en wat een mooie baby en alles is goed wat wil je nog meer...geniet er lekker van!
    En je hebt een super lief kaartje voor de andere grootouders gemaakt.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt, prachtige details en alles goed gecombineerd met de kleuren en het papier en de afbeelding!! Een bijzonder mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.