donderdag 24 oktober 2013

Herfst en ..........


Hallo,

Weer een heel gezellig avondje gehad bij Monique. 1 keer in de maand komen we bij Monique en maken we een kaart met een stempelafdrukje. Die we met kleurpotloden inkleuren. Ieder keer is het weer een verassing. En dit keer hebben we deze mooie kaart gemaakt. De kaart eerst rillen daarna snijden en vouwen. Het design papier snijden en beïnkten en opplakken. Lijkt heel ingewikkeld maar het is weer gelukt. Dit is de eerste kaart.







We waren erg snel en zijn met een tweede kaartje begonnen. Het is niet helemaal gelukt om deze af te krijgen. Daarom ben ik er thuis mee aan de slag gegaan. Omdat ik de kaart binnenkort nodig heb voor een verlovingsfeestje heb ik er een plaatje van Studio Light op gedaan i.p.v. een stempelafdrukje. Neem ook een kijkje op de blog van Monique:  KreaNiek Design er staan ontzettend leuke dingen op. (Klik hier). Zo is mijn kaartje geworden.






Gebruikte materialen:
Plaatje van Studio Light Photo Vintage Stapsl 1239,
Docraft Xcut nesting die XCU 503014,
Docraft Xcut nesting die XCU 503006,
Sizzix framelits hart 657561,
Joy! Crafts hart 6003/0005.
Het eerste kaart is o.a. ingekleurd met Derwent potloden.

Weer welkom aan mijn nieuwe volgers. Leuk dat je mijn blog gevonden hebt. Iedereen weer bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer,
groetjes Hilda.








4 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Wat een prachtige kaart!
    Mooi zo met de herfst kleuren!

    Kan je me ook vertellen wat de ril en snij maten zijn?

    Liefs, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauww wat een prachtige bijzondere kaart heb je er van gemaakt !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda,
    Wat zijn ze mooi geworden, heel mooi model en het papier is ook super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, leuk modelletje en heel mooi in deze herfstkleurtjes, past helemaal bij het weer van vandaag.
    Fijne zondag

    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.