vrijdag 18 oktober 2013

Een zusje

Hallo,

In een half jaar tijd hebben we twee kleinkinderen erbij gekregen. Wat een kostbaar bezit. We hebben nu zes kleinkinderen, 4 jongens en twee meisjes. Van kleindochter Lilian heb ik nog weinig foto's verwerkt. En zij is nu een half jaar, precies op de dag dat Jesper geboren is. Dus toen ik de sketch kreeg voor ons avondje freubelen met de scrapmutsen ben ik op zoek gegaan naar foto's van Lilian. Op de lay out zie je grote broer en zus kennis maken met hun nieuwe zusje en de trotse opa en oma! 






gebruikte materialen:
papier van Fabscraps: 
Chic Mix C60 008 en Shabby Birds C60 007,
Stickers My Mind's Eye Blush "princess",
letter stickers ATD Girls Power Puffy ST1597,
swirl Want2scrap 77.822.6073,
zig-zag lint.


Welkom nieuwe volgers. Leuk dat je mijn blog gevonden hebt. Ga ook snel even bij jullie kijken. Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda


3 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Wat een leuke LO gemaakt, mooi om de foto's van Lilian te gebruiken,ziet er prachtig uit, fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit weer te genieten van je geweldige creatie en al het moois dat je ons laat zien , elke keer weer een bjoetie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Hilda
    wat een rijkdom he als opa en oma.
    prachtig LO heb je gemaakt meisje.
    nu even dit...
    je bent volger van mij, maar mijn blog url is veranderd, van scrapcardsfromlasize naar

    http://cardsvintageandmore.blogspot.nl

    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.