zondag 13 oktober 2013

Deurhanger


Hallo allemaal,

Na een spannende week kan ik jullie vertellen dat we weer opa en oma zijn geworden van een prachtige kleinzoon Jesper. Jesper is geboren om 16.18 uur in het Sophia ziekenhuis in Zwolle en weegt 4730 gram. Gelukkig is alles goed verlopen. Zaterdag aan het eind van de middag is hij samen met zijn moeder thuis gekomen. Tot grote blijdschap van zijn broers Jorik en Jeron en uiteraard papa Jan-Willem. Wat zijn wij trots en dankbaar. 

Jesper

Nu over mijn nieuwe creatie. Omdat ik regelmatig in de serre zit aan het knutselen en met de workshops, hoor ik de voordeurbel niet. Vandaar dat ik deze deurhanger heb gemaakt. Met een verwijzing richting de serre. Dan hoef ik niet iedere keer met gespitste oortjes te zitten.....Er zit een fotootje op van mij met mijn knuffel 'Bibi'.




gebruikte materialen:
Go Kreate mallen,
papier 3ndy papir. no happiness,
fiets Marianne Design LR 0233,
lantaarn Joy Crafts 6002/0194,
kader Marianne Design LR 0234,
lint Marianne Design Vintage Lace Valencienne JU 0864,
Marianne Design Vintage Lace pink JU 0844,
vlinders Joy Crafts 6002/0027,
bloemetjes en geruit lint.

Met deze deurhanger wil ik meedoen aan de challenge bij:

Bedankt voor je bezoekje tot de volgende keer,
Hilda





9 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens goed nieuws Hilda!
    Van harte gefeliciteerd! Een hele fijne tijd, geniet ervan!
    Je deurhanger is tevens prachtig en zeker heel handig!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte gefeliciteerd.
    Je deurhanger is erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met jullie kleinzoon Jesper.
    Wat een leuk ide met je deurhanger ,hij is super Hilda.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Hilda met de nieuwe aanwinst in de familie, wat een schatje, echt lief. Dat wordt weer genieten blazen voor je. En wat een slim idee om zo een deurhanger te maken, ziet er helemaal super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met jullie kleinzoon, wat een schatje.
    Schitterende deurhanger heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ohhhh wat leukkk van harte! en je kaart is beeldschoon en mooie mal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hilda,
    Nogmaals gefeliciteerd met je prachtige kleinzoon, wat een rijkdom, genet er van..Je deurhanger is weer leuk gemaakt, mooie foto van jou en Bibi, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo wat een lieverdje, van harte gefeliciteerd allemaal. Dat is genieten weer zo'n prachtig kleinkind.
    Je deurhanger is ook genieten hoor.....heel mooi gedaan en ook nog eens heel slim....dat scheelt je heel wat geloop denk ik. Fijn dat je meedoet bij WLVC, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Hilda
    gefeliciteerd met je prachtige kleinzoon en wat een heerlijk kereltje.
    je creatie is prachtig en gezellig dat je meedoet met onze challenge op WLVC.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.