donderdag 10 oktober 2013

Boekkaart ABC School 2


Hallo,

Het begint bijna saai te worden.....maar hier is nog een boekkaart.... Ook dit keer weer papier van Graphic 45. Deze boekkaart is naar mijn schoonzus gegaan. Ja ik blijf bezig maar vind het nog steeds erg leuk! En omdat we een grote familie hebben kan ik me lekker uitleven. 







Deze pagina kun je open klappen en dan krijg je dit.....





Het mini album...

                                                         
1

De plaatjes in het mini album zijn maar iets vast geplakt zodat je er een foto onder kunt plakken. (Zie plaatje 1). Wil je meer informatie over de ABC boekkaart, je mag me altijd mailen.

Bedankt voor je bezoekje, groetjes 
Hilda.






5 opmerkingen:

  1. wat een prachtige boekkaart heb je gemaakt Hilda, supermooi papier, weer met vakjes en boekjes wat een werk maar superss...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou mij verveel je er niet mee hoor Hilda, ik vind ze prachtig, zo ook deze weer, wat een schitterende boekkaart heb je gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat gaaf , wat heb je dit mooi gemaakt en samengesteld, helemaal Toppie!. Ben er nu wel stil van... zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke boekkaart .Graphic 45 vindt ik zo een schitterend papier.
    Fijn weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.