zondag 27 oktober 2013

Album van de cropdag





Hallo,
Hartelijk welkom nieuwe volgers. Wat leuk dat je mijn blog gevonden hebt. Heel veel kijk plezier! 
Bij mijn volgende bericht ga ik het herfstkaartje uitleggen, dus nog even gedult.
Zaterdag naar een Cropdag in Holten geweest. Ontzettend leuke dag gehad met dank aan Marieke! We hebben een album gemaakt, ja hoe leg ik dit uit.....met allemaal flapjes.....kijk maar op de foto's. Vandaag de foto's verder ingeplakt. Wil het alleen nog oppimpen met teksten en dergelijk. Eerst een foto van zaterdag.....





Voor dit album heb ik een blokje van Docrafts:
Spring time FFS 1602204,
6x6"gebruikt.

Het boekje is nog niet helemaal klaar. 
Ik kon het niet laten om het nu al te plaatsten.
Bedankt voor het langs komen,
groetjes Hilda









2 opmerkingen:

  1. Leuke foto samen knutselen .Je album is heel mooi gedaan,leuke herinnering.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf Hilda, wat een leuke workshop heb je gedaan, het is altijd zo gezellig met anderen en ook al is het nog niet af, het ziet er nu al heel prachtig uit. Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.