zaterdag 28 september 2013

Vrouw bij put

Hallo allemaal,

Vandaag zo'n oprommeldag. We hebben de tuinmeubels binnen gezet. Rond huis opgeruimd, in de tuin bezig.....Ook wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties, altijd weer leuk om te lezen. 
Nu over de kaart. Mij was gevraagd om van dit plaatje wat ik gepind heb op Pinterest twee kaartjes te maken.


Naar veel heen en weer geschuif is het gelukt om het in sepia af te drukken. Dat heb ik op stempellinnen van Joy Crafts gedaan. Daarna uitgestanst met de BigShot. De vraag was om twee kaartjes te maken 1 voor moeder en 1 voor schoonmoeder. Normaal maak ik eigenlijk nooit 2 dezelfde kaartjes....Maar om geen onderscheid te maken heb ik ze gelijk gehouden. Op het labeltje een stempel: Veel liefs van Joy Crafts 6410/0005. (helaas geen foto van). Een bedeltje van een koffiekan en een van een bolletje wol met breinaalden. Vond ik wel toepasselijk.







Het zijn er echt twee :-D.



Gebruikte materialen:
Lantaarn Joy Crafts Floral Flourishes 6002/-194.
lijst Joy Crafts 6002/0258,
zandloper Joy Crafts Back in Time 6002/0221,
bedeltjes, bloemetjes en kant.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda

3 opmerkingen:

  1. Wat prachtig gemaakt Hilda, ik vind het supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Wat een leuke foto, doet me aan mijn oma denken, mooie sepia kleuren en je kaartjes zijn weer super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda,
    Mooie kaart heb je gemaakt met de foto.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.