zaterdag 14 september 2013

Lilian

Hallo,

Vandaag lekker aan deze lay out gewerkt. Het is toch prut weer en buiten kun je niet zoveel doen. Door die creatieve avond met de scrapmutsen heb ik er weer helemaal zin in. Werkt inspirerend! Deze en de lay out "smile" komen naast elkaar in een album. Daarom heb ik het in dezelfde kleur gehouden. De vlinders komen terug en het hartjes lint aan de labeltjes ook. De tekst op de labeltjes heb ik geprint. Onder de labeltjes zit foamtape. Voor de rest heb ik het eenvoudig gehouden. De foto is van een pasgeboren Lilian, onze tweede kleindochter. Is ook alweer 5 maand, werd ook wel eens tijd dat ik hier iets mee ging doen.....
Ik heb ook nog een abc boekkaart gemaakt maar daarover meer in het volgende bericht. Wens jullie een fijn weekend.








Gebruikte materialen:
papier van My Mind's Eye the sweetest thing,
vlinders Joy Crafts 6003/0015 en 6002/0027,
letters K&Company Watercolor Bouquet,
labeltjes, lint en scrappers floss.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda



4 opmerkingen:

  1. Oh deze is ook zo lief en schitterend Hilda, wat superlief en mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Wat mooie gemaakt,hele mooie foto en zó leuk hoe je de labeltjes hebt geplaatst..ook prutweer hier, dus lekker aan de freubel, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda wat een prachtige Lay-out heb je gemaakt van je kleindochter zeg! schitterend gedaan en freubelweer is het zeker!! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige layout van je kleindochter.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.