donderdag 26 september 2013

Vintage baby kaart

Hallo allemaal,

Wat hebben we nog een lekker herfstweer! Gisteren bij mijn dochter opgepast en lekker met de kinderen naar het speeltuintje. Wat is het toch lekker om zo naar buiten te lopen, zonder jas.....ja jullie hebben het goed ik ben een zomer mens! 
Graag wil ik mijn nieuwe volgers van harte welkom heten.
Dit kaartje heb ik gemaakt met een Hema cadeau pas. Deze zit met glute dotjes aan de achterkant van het labeltje. Het is een vintage kaart. Voor een gezin waar het derde kindje is geboren. Vond dit plaatje er wel bij passen. Grote zus en broer kijken in de wieg.
Vanmiddag hebben we een workshop vintage kaart rond. Nu nog even snel de spullen klaar zetten en met de BigShot het een en ander uit stansen. Dames ik ben er klaar voor. Fijne dag.






Gebruikte materialen:
papier My Mind's Eye,
Pion Design,
Joy Crafts swirls,
diverse bloemetjes.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.

5 opmerkingen:

  1. Prachtig en vrolijk vintage kaartje!! Hihihihih leuk die Jip en Janneke kadokaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Weer een prachtig Vintage babykaartje, leuk hoe je de cadeaupas hebt verwerkt, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een toepasselijk kaartje ,leuk van kleur ,echt een schatje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Hilda, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.