zondag 22 september 2013

Boekkaart ABC School


Hallo,

Wat kunnen we druk, druk, druk zijn. Bijna geen tijd om te hobbyen....Maar hier is dan weer een nieuw bericht, al hoe wel het erg op het vorige lijkt.
Maar het is toch echt een andere boekkaart met een mini album. Ik heb er nog één gemaakt en dit keer voor mijn jarige schoonzus. Van haar heb ik geen foto's in het album geplakt. Gisteren heeft ze het gekregen en ze is er erg blij mee. Dit Graphic 45 papier, is zo verschrikkelijk mooi daar krijg ik geen genoeg van......al begint het nu wel op te raken. Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. 
















voor en achterkant mini album


 Gebruikte materialen:
Graphic 45 papier, 
Go Kreate mal,
mal voor rondje voorop Sizzix Tim Holzt,
lint en eyelets.

Met deze boekkaart wil ik meedoen aan de challenge bij:

Bedankt voor je bezoekje, tot de volgende keer,
groetjes Hilda







10 opmerkingen:

  1. Goedenavond weeerrrr!!!. Terug van weggeweest en ff een rondje bloggen...kijken wat ik allemaal heb gemist!! wauwwww wat een mooie creaties en super gedaan!
    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilma,
    Wat MOOI, ook deze boekkaart is weer een plaatje, prachtig papier en zoveel moois te zien, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hilda,
    Wat is dit gaaaaaaaaaaaaf! Deze papierlijn is fantastisch en bij mij is het ook bijna op, hihi. Een geweldige creatie en waarom stuur je dit niet in naar een challenge bv Miekelotte! het is allemaal heel mooi met super details. Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige boekkaart, geweldig wat mooi.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie creatie, echt schitterend gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie creatie, echt schitterend gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie creatie, echt schitterend gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie boekkaart is dat geworden. Ik ben ook zo gek op het papier van Graphic 45, daar kan je vaak zulke leuke nostalgische creaties mee maken. Bedankt dat je mee doet met de challenge van Miekelotte.

    Groetjes, Karin, DT-teamlid Miekelotte is Challenging You

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Hilda, wat een ontzettend mooie boekkaart. Zoveel detail, gewoon prachtig! Fijn dat je meedoet met Miekelotte is Challenging You. Groetjes Vera (DT-Miekelotte)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.