donderdag 29 augustus 2013

weer een jaartje erbij....

Hallo,

Druk bezig mijn huis te poetsen. We gaan nog een weekje naar Kroatië. Dan wil je de boel netjes achter laten voor de thuisblijvers. Ja dan ben je eigenlijk dubbel bezig. Was weg, koelkast vol, koffers gepakt, wat nemen we mee voor onderweg....enz. enz. Maar een leuk vooruitzicht.
De kaart die ik nu plaats is voor mijn scrapvriendin. Als het goed is heeft ze hem inmiddels per post ontvangen. Dus nu kan ik hem ook plaatsen. Dit keer gewerkt met de Sewing Room mal van Tim Holzt, Go Kreate mallen en papier van Pion Design. Lekker nostalgisch...
Doet me denken aan vroeger thuis. Mijn moeder naaide ook heel veel. Ik heb menig uurtje onder/achter de naaimachine kast gezetten. Eerst was het een trapnaaimachine, later werd het electrische. De naaimachine kon je naar onderen laten zakken en de klep erop en het deurtje weer dicht. Dan had je een smal kastje. Was deze open dan was tie 2x zo breed. Dat kastje heb ik in de woonkamer staan.




Gebruikte materialen:
papier Pion Design Alma's Sewing Room
PD 3405 - PD 3409,
Sizzix T.H. alterations Sewing Room 657186,
Sizzix T.H. alterations paper rosette 656931,
Go kreate XL Frilly #6 no.180006,
tekst Joy! Crafts 6410/0010,
lijst Joy! Crafts Noor 6002/0258,
bedeltje, knopen, lint, scrappers floss
en bloemetjes.




Dit is het weer, bedankt dat je een kijkje hebt genomen
en voor de leuke reacties. Tot de volgende keer.
Hilda


4 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Ook ik heb die herinnering aan een moeder achter de naaimachine en ik altijd in de beurt om ook te naaien (Poppenkleertjs) je hebt een schattig kaartje gemaakt,lief is dat kleine paspopje..Fijne vakantie, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk Hilda dat je nog een weekje op vakantie gaat, ga er maar lekker van genieten. Je kaart is prachtig daar zal je vriendin wel heel blij mee zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart met leuke details.
    Ik wens een fijne vakantie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.