zaterdag 24 augustus 2013

labelboekje Friso



Hallo,
Foei wat een dag zeg.... Had dit mini album graag in alle rust af willen maken. En zo als jullie begrijpen is dit niet gelukt. Gisterenavond had ik al de foto's en de nodige materialen uitgezocht. Het album had ik nog liggen dus dat was het probleem ook niet. 
Het begon vanmorgen, ik had beloofd mijn man en twee collega's naar het werk te brengen. Kom ik thuis, pak mijn portemonnee uit het dashboardkastje en zie de mobiele telefoon van mijn man er nog in liggen......Ja wat doe je dan.....keren en weer terug.... (20 minuten heen en 20 minuten terug). Dan begin je al goed. 
Op vrijdag bezorg ik post en omdat het vakantie is heb ik een extra wijk. Meteen de post gepakt en gaan met die banaan. Maar vandaag moest ik iets bezorgen wat een behoorlijk eind buiten het dorp lag. Daar wordt je dan niet vrolijk van. Al met al pas om 12.30 uur klaar en redelijk stuk.... 
Lekker bezig gaan dacht ik want vanavond viert mijn zus haar verjaardag en voor haar is dit cadeautje. Mijn zus is een enorme oranje fan. Had al het een en ander op de computer opgezocht. Want ik wil voor haar een boekje maken van prins Friso. Maar eigenlijk wil je te snel en dan blijkt alles tegen te zitten. Zoals printer inkt op, geen goed papier, verkeerd printen, bestanden kwijt raken en noem maar op. Maarrrrrrrrrrrrr het is gelukt.Het resultaat valt mij wat tegen maar dat komt denk ik omdat het te snel moest.
Dit labelboekje heb ik al eens eerder gemaakt met trouwfoto's van mijn dochter. Als je hier klikt dan kun je dat nog een keer bekijken. Ben benieuwd wat jullie hier van vinden.
P.S. Kom net bij haar vandaan en ze vond het prachtig! 






Gebruikte materialen:
2 vel dubbelzijde scrappapier,
voor labels Sizzix T H Alterations 656938,
nestabilities scalloped circle en circle,
Marianne Design mallen,
 lintjes en scrappers floss.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda




3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's.
    Mooi gemaakt en pfffft wat een dag heb je achter de rug ... !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Hilda,
    Ik ben ook een echte Oranjefan, je hebt dit Friso-boekje heel erg mooi gemaakt, leuke foto's zitten er in.
    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat heb je dit prachtig gemaakt Hilda, daar zal ze zeker blij mee geweest zijn ...... en inderdaad soms heb je van die dagen grrrrr :-)
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.