zaterdag 10 augustus 2013

New Born



Hallo allemaal,
We hebben er weer een werkweek opzitten. Vandaag is mijn man weer vrolijk met de carport bezig. Het afwerken kost best wel veel tijd. Er moet nog een dakgoot geplaatst worden. Ik heb geholpen met de beugels voor de goot. Er zit een schutting achterin de carport en daar achter een punt hekje. Daar tussen een smal paadje waar je zijdelings door kunt. Hij in de carport en ik er achter. Zat één beugel verkeerd nadat we klaar waren en ik inmiddels weer terug gewurmd was. 
Weer opnieuw door de struiken achter de carport, schutting voor je neus en punt hekjes achter je te prikken... maar welke is het... degene die ik beweeg zegt mijn man .... ja ik zie hem...... en voordat ik de beugel kon pakken laat hij hem los....opdat moment stond ik er onder ....au....op mijn hoofd, mijn bril bleef nog net op het puntje van mijn neus hangen en een piep klein gaatje in mijn voorhoofd. :-(  Gelukkig is mijn bril heel gebleven en de schade valt mee.....Zo kun je wat meemaken.
Gisteren spulletjes bij elkaar gezocht voor een baby kaartje.
En vandaag, ondanks alles lekker aan de freubel. Er zijn wat zwangere dames en dan wil je de kaartjes alvast klaar hebben. Dit keer voor een meisje. Een 'vintage look', gemaakt met papier van Graphic 45: "Little Darlings Collection". En met een plaatje van Pion maakt het helemaal vintage! 
Welkom Ingrid, leuk dat je mijn volger bent geworden.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, hoor het graag.










Gebruikte materialen:
Graphic 45:"Little Darlings Collection",
plaatje Pion Design baby PD 137,
Sizzix Circles 65755,
Spellbinders Classic Scalloped Circles small S4-125,
hoek Joy! Crafts Lin&Lene 1201/0004,
klok Joy! Crafts Back in Time 6002/0220,
wagen Marianne Design Creatables LR 0218,
tabje met stempel Marianne Design Collectables COL 1315,
bloemetjes en kant.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda







6 opmerkingen:

  1. Hallo Hilda,

    Deze is opnieuw weer prachtig geworden. Gelukkig dat het meevalt met de schade, kan je zo wat overkomen!!

    Goed weekend verder.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. bedankt voor je tegen bezoek en dat je volger bent geworden, leuk!!!!
      Ik had me gisteren ook al bij jou aangemeld maar het vergeten te melden:-).
      Heb gelijk ook naar de andere projectjes gekeken, super, wat mooi allemaal!!
      groetjes Giny

      Verwijderen
  3. Hoi Hilda,
    'Wat een leuke geboortekaart heb je gemaakt, leuk plaatje en mooi met de mallen en de bloemen..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeps gelukkig is het goed afgelopen, voor hetzelfde geld was het erger geweest, je zal wel geschrokken zijn Hilda. Je kaartje heeft er in ieder geval niet onder geleden die is schitterend. Wat een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig viel de schade mee voor, je kaartje ziet er heel mooi uit, leuke mallen heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.