dinsdag 27 augustus 2013

Fijne dag

Hallo,

Wat hebben we toch mooi weer hé. Daar kan ik van genieten. Vanmorgen weer post bezorgt, voor het laatst 3 wijken. Dat is best wel veel maar we blijven er slank (nu ja slank..?? :-I..) bij. 
Gisteren tussen de bedrijven door een kaartje gemaakt en begonnen aan een tweede. Deze heb ik net afgekregen. Nu had ik keus, want een scrapvriendin is vrijdag jarig. Het kaartje in mijn volgende bericht is voor haar. Dat blijft nog even een verassing. Met dit kaartje heb ik weer de Go Kreate mallen gebruikt. Deze zijn net iets groter dan de nestabilities. En als je het papier dubbel vouwt, wat prima gaat door de big shot, heb je een mooi kaartje. Om het te laten staan knip ik 1 of 2 rondje onder aan de achterkant eraf. Het afdrukje had ik al een tijdje terug ingekleurd met distress inkt. En dit keer de uil van Joy gebruikt. Deze heb ik eerlijk gezegd nog nooit gebruikt. Nu dus voor het eerst. Het staat wel eigenwijs, ach ja wijsheid komt met de jaren.....of niet.... 
Dit is het voor vandaag, ben benieuwd wat jullie hier van vinden.







Gebruikte materialen:
Go Kreate scalloped circles no 160010,
roos Joy! Crafts Noor 6410/0043,
tekst Marianne Design Eline's vintage EC0096,
uil Vintage Flourishes Joy! Crafts 6003/0018,
Frantage Stampedous Aged Scralet,
ingekleurd met distress ink,
touwtje, lint en bloemetjes.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.




4 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Wat mooi gedaan, prachtige stempel, het uiltje combineert er super bij, leuke kaart!! liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Hilda wat een schitterende kaart, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh je kaart is mooi van opbouw, prachtige kleuren..... helemaal af door alle mooi details en malletjes!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.