woensdag 17 juli 2013

Butterfly


Een kaartje met de digi Butterfly Girl die je aan kunt vragen bij
Sherri Baldy heeft speciaal voor Noor! een exclusieve 
Noor! Design Digi gemaakt.
Het is me niet gelukt de mooie stans van de vlinderrand
te kopen. Hij was overal uitverkocht of nog niet binnen.
Maar de vlinder die erop past heb ik al een tijdje in mijn bezit.
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge bij:


Het inkleuren heb ik gedaan met Distress inkt.
De randen met chalk van Color Box: Creamy Brown.
Dit is het resultaat....





 
Gebruikte materialen: 
Digi Bestie van Sherri Baldy,
ingekleurd met Ranger Distress ink, 
uitgestanst met Sizzix label ornate #2 658203,
stempel Joy Crafts Noor Bingo 6410/0029,
vlinder Joy Crafts Noor Vintage Flourishes 6003/0023,
achter stempel Joy Crafts Noor 6002/0147,
plak pareltjes en Color Box Chalk Creamy Brown.


Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda


6 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Wat heb je de digi mooi ingekleurd, echt super..weet je dat de vlinder precies past op de grootste vlinder van de border ?? Trouwens bij Just a Note in de webwinkel, kun je hem nog gewoon bestellen..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is schitterend Hilda, een toppertje van een kaart, ik vind hem helemaal prachtig. Supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schitterend kaart Hilda !
    Wat een leuke digi zo mooi ingekleurd super .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart!
    En zulke vrolijke kleuren!

    Liefs, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, je hebt de digi super mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.