woensdag 3 juli 2013

Bruidstaart



Lekker een kaartje gemaakt met de plaatjes van 
Nellie's Vintage Family.
Ze zijn zo ontzettend leuk!
Het is vandaag toch geen weer om buiten te zijn....
De tuin kan nog wel even wachten.
De kleine roze hartjes komen uit een malletje van Lin&Lene.








Gebruikte materialen:
plaatje Nellie's Vintage NEVI 008 Family,
Docraft Xcut Scalloped Heart XCU 503013,
Stempel label Paper Salon 1204D,
Joy Crafts hoek 6002/0135,
Joy Crafts Vintage Flourishes 6003/0016,
bloemetjes en lintje.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.




6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt, Hilda, de plaatjes zijn schattig, je hebt er een mooi geheel van gemaakt, de duifjes passen er mooi bij..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hilda wat een leuke kaartjes heb jij gemaakt. Ik zag op mijn blog jouw vraag over het doorstikken. Neeee ik doe alles met de hand doorstikken. Vind ik het mooist en altijd mooi recht. Lekker prikken en dan bij de tv doorstikken.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is weer genieten van zo,n prachtig kaartje en de plaatjes zijn inderdaad erg leuk Hilda.
    liefs an

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk zijn die plaatjes van Nellie Snellen hè! Je hebt er een hgeel mooi kaartje mee gemaakt.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.