zaterdag 1 juni 2013

Liefde



Het is iedere keer weer leuk om jullie reacties te lezen.
Dank je wel!
Gelukkig gaat dit nu een stuk eenvoudiger.
 nadat ik Google+ uitgeschakeld heb.
En hier is dan een romantisch kaartje.
Gemaakt voor een schoolvriendin en haar man.
Ze zijn 12 1/2 jaar getrouwd.
Weer gewerkt met de Larges Frames van Go Kreate.
Binnenin de kaart een zakje gemaakt.
Daar kan weer een labeltje in met een klein envelopje.
Onderaan de kaart aan de achterkant,
heb ik 2 boogjes afgeknipt.
Zo blijft de kaart mooi staan.
De randen van het dessin papier beïnkt met 
 chalk cremy brown.
Ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.









Gebruikte materialen:
papier Docraft Papermania Parkstone Pink PMA 160301,
plaatje Marianne Design Victoria Vintage VK9527,
Go Kreate Larges Frames no.160010,
Joy Crafts 6002/0146,
12 1/2 Joy Crafts 6002/0138,
stempel Joy Crafts 6410/0005,
Lintjes, bloemetje, plakparels en scrappersfloss.


Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda



4 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Mooi, romantisch kaartje heb je gemaakt, leuk zijn de roosjes er bij..fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Hilda wat supermooi, ik vind het een beauty, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het een hele mooie kaart, lekker romantisch vintage! en mooi van kleur. Fijn weekend Hilda, en heel prettig dat je nu makkelijker een reactie kan geven.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.