dinsdag 14 mei 2013

Post Card


Een ronde kaart uitgestanst met een
stans van Go Kreate.
Deze zijn net wat groter dan de nestabilities en 
worden per 3 geleverd. 
Dit is de grootste van de 3.
Achter het labeltje heb ik een envelopje geplakt.
De roos stempel is ingekleurd met
Distress Ink van Ranger.
De randen zijn gesponst met Color Box Chalk Chestnut Ro??.
(Kan het niet meer lezen :-D.)
 Het ontwerp van de kaart is het zelfde 
als de kaart die ik bij Janet gemaakt heb.
Kijk hiervoor op 6 mei 'pauze'
Gisterenavond is mijn bigshot stuk gegaan....:-(
Mijn man heeft hem al een keer gemaakt.
Dus ik weet niet of het nog een keer gemaakt kan worden.
Had weer het handvat in de hand.
De vorige keer net zo.
Balen, balen, balen.....










Gebruikte materialen:
papier van Maja Design Vintage Winter vin-466,
Go Kreate Large Frames Scalloped Circles no 160010,
cirkel snijder,
Joy Crafts 6410/0044,
op het labeltje: tekst Joy Crafts 6410/0010,
Viva Pasen,
kant/lint en plak pareltjes,

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.




3 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Mooie kaart heb je gemaakt voor de verjaardag van je dochter, echt leuk..en wat vervelend van je Big Shot, die kun je toch echt niet missen, hopelijk kan ie nog gemaakt worden..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart weer Hilda en jeetje wat balen dat je big shot weer stuk is, hoop dat je man hem nog een keer kan maken want wat moeten we zonder.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda,
    Wat een leuke Postcard.
    Mooi gedaan .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.