vrijdag 31 mei 2013

"Poppenmoeder" 3



Vandaag is Riëlle 2 jaar geworden.
Vanmorgen voor de telefoon vertelde Riëlle: 
mooie pop gekregen en luier en een speentje.
Ook een maxi-cosi, 
pop nog geen kleertjes oma.
Jah daar weet oma alles van.
Nog één keer poppenkleertjes....
Een badjas en een koord waar het speentje aan kan.










We gaan weer snel aan de slag met de kaartjes.
Moet er nog een paar maken.
Daar over de volgende keer.
Ik heb google+ eraf gegooid want daardoor
kon je niet zo makkelijk een reactie achter laten.
Snapte ook niet zo goed wat de meerwaarde van google+ is.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda

4 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Dat Google+ is alleen maar lastig, gelukkig heb je het verwijderd..leuk dat je zegt VOOR de telefoon, kom je ook uit het Noorden?? het badjasje maakt de garderobe helemaal compleet, erg leuk..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal ze blij zijn met alle kleertjes, ik zie gewoon haar snoetje voor me. Dit is ook alweer zo mooi, wat kan je dat toch goed. En zoals ik gisteren al zei ik ben blij dat je google + eraf hebt gehaald.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hilda,
    Gelukkig kun je nu makkelijker een reactie achterlaten, ik had het al eerder geprobeerd, maar kwam niet door. Het badjasje is ook al weer zo leuk! Fijn weekend
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hilda, wat zijn al je kleertjes super leuk geworden, kan me voorstellen dat je kleindochter er heel blij mee is.

    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.