donderdag 30 mei 2013

"Poppenmoeder" 2



Wat kunnen we er druk mee zijn.
Kleinkinderen...
Niets is leuker dan een pop met poppenkleertjes 
gemaakt door je tante en oma....toch?
We hebben nog even want
vrijdag is ze jarig en zondag gaan we er naar toe.
Straks weer achter de naaimachine maar
eerst even gras maaien.
Ja met regen, zon en regen groeit en bloeit alles volop.

Dit is alvast klaar.


Jack



Blouse
        dekentje











overgooier




De bodywarmer versiert met 2 beren knoopjes.



Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda



4 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Ze krijgt een hele garderobe, wat leuk is dit..en allemaal zo lekker in het rose..heel erg mooi..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer ontzettend leuk!! Dat wordt feest zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit schitterend gemaakt Hilda, zo leuk die poppenkleertjes. Wat ben ik blij dat ik weer een normale reactie kan plaatsen, zag de laatste keren dat ik van alles in moest vullen omdat het google + was en dan ben ik zo een troela die dat niet durft omdat ik bang was dat ik dan ook google + zou hebben, sorry dat ik toen niet heb gereageerd maar heb je blogberichten wel gezien hoor.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat prachtig gemaakt Hilde, en dit is iets wat ik niet in mijn vingertjes heb.
    maar vind het knap als ik dit zie.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.