maandag 6 mei 2013

Pauze


En dit kaartje heb ik bij Janet gemaakt .
Janet maakt prachtige kaarten, 
heeft een ontzettend leuk blog.
Samen met Mirjam ook een blogger hebben
we een gezellig middagje geknutseld
onder leiding van Janet.
Weer veel leuke tips en ideeën opgedaan,
en natuurlijk lekker bijgekletst.







Het bloemetje hebben we ook gemaakt
met Glimmer Mist en de 
Floral Flourishes mal van Joy.
Het stempeltje heb ik ingekleurd met
Distress ink van Ranger.


Wil je iets meer zien van de blogs van 
Janet en Mirjam klik dan op hun naam
Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda


5 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Wat een superleuke kaart heb je gemaakt, mooi ingekleurd en erg mooi afgewerkt.
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig Hilda en wat een supermooi kaartje heb je gemaakt, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig ontwerp Hilde en je hebt er veel mooie dingen aan toe gevoegd.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw goed gelukt, mijne hoop ik ook zeer binnenkort te plaatsen, zit nog even wat ik erbij op zal doen. Een plaatje of een swirl, of toch zo laten........

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.