dinsdag 21 mei 2013

Kleinkind


Wat ben ik blij dat mijn bigshot het weer doet!
Hulde aan mijn man. 
Kan er weer vrolijk op los draaien.
Ook voor dit kaartje was de bigshot weer onmisbaar.
Met dit kaartje wil ik meedoen aan de challenge bij
De opdracht is:
Maak een vintage baby of kinderkaart-kaart/creatie.















Gebruikte materialen:
papier Graphic 45 Little Darlings Collection,
Spellbinders Nestabilities Label 2 S4-162,
Marianne Design Creatable wagen LR0218,
Marianne Design bedeltje,
Joy Crafts stempel bingo 6410/0029,
tekst Joy Crafts 6410/0021,
organzalint en scrappers floss.

Bedankt voor je bezoekje en de leuke reacties,
ik lees ze met plezier.
Groetjes Hilda.


9 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje.
    Wat zijn we toch verwend met alle stansjes.
    Mijn vader roept nu tegen me dat het kaartjes maken van eerder veel meer handwerk was, want toen moest je alles met de hand doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi vintage kaartje en grappig dat je juist deze kleuren combi hebt gekozen, dat zie je niet veel,toppie!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda,
    Wat leuk dat je weer meedoet aan de challenge van WLVC met deze mooie Vintagekaart, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart Hilda en leuk dat je weer mee doet met onze challenge.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje weer en wat een dankbaar onderwerp toch zo'n babykaart vind je niet? Heel mooi gedaan. Ik wil je echter wél vragen of je een volgende keer je kaart wilt linken en niet je hele blog. Bij WLVC kun je onder regels voor deelname zien hoe je dat moet doen.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig mooi babykaartje Hilda,leuk dat je meedoet bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een superlief kaartje heb je gemaakt Hilda, ik vind hem helemaal wauw, zo ontzettend lief. Een toppertje weer, en wat mag jij blij zijn met je handige man.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ideaal zo'n handige man! Klinkt wel leuk: er lekker op los draaien! Het is dan ook een mooie kaart geworden!
    Leuk dat je meedoet bij WLVC!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief leuk baby kaartje.
    Heel mooi gemaakt Hilda!!
    Echt een lieverd.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.