zaterdag 18 mei 2013

Huwelijk


Goed nieuws mijn man 
heeft de bigshot kunnen repareren!
Wat een kanjer hé. Ben zo verschrikkelijk blij.
Dit kaartje heb ik gemaakt voor een klasgenoot van vroeger
(lagere school) die vrijdag getrouwd is.
 Deze kaart is gemaakt met de frames van 
Go Kreate Scalloped Circles.
Vind het ontzettend mooie frames.
Gelukkig had ik er een aantal uitgedraaid
voor dat mijn bigshot het begaf. 
Kan nu dus weer vrolijk draaien.
Wel met beleid en heel voorzichtig.











Gebruikte materialen:
papier van Maja Design Vintage Winter Vin-466,
plaatje  Marianne Design Victorian Vintage VK9527,
Go Kreate Scalloped Circles no160010,
tekst stempel Joy 6410/0021,
Marianne Design bedeltje,
labeltje, bloemetjes en plakparels.


Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda





3 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Wat een leuke trouwkaart heb je gemaakt, ik werk ook graag met Go Kreate mallen..lief plaatje en mooi afgewerkt..Fijn weekend, liefs van Ans..
    ps. leuke foto van je..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jippie wat fijn dat hij hem weer heeft kunnen maken. Zag trouwens dat er eentje in nieuwe kleuren is uitgekomen, had het nou niet gelukt had je een mooi excuus om die nieuwe aan te schaffen :-). Nee meis ik ben heel blij voor je en wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt Hilda.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.