woensdag 15 mei 2013

Gewoon....



Een kaart in de vorm van een bloem.
Ook weer uitgestanst met een grote mal van Go Kreate.
De randen van de kaart heb ik met gesso bewerkt.









Gebruikte materialen:
papier "3ndypapir.no "Good Times",
plaatje Marianne Design Victorian Vintage VK9527,
Go Kreate large franes Flower#1 no.160020,
tekst stempel Joy Crafts 6410/0005,
swirl Joy Crafts 6002/0163,
kanten bloem Maya Road TK1661,
Stampendousi embossing enamel Shabby White,
gesso en diverse bloemetjes.


Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.



6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Hilda, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje in deze leuke vorm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt,lief plaatje en een leuk model...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende bloemenkaart ,leuk van kleurtjes.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Hilda , ik zag je op het blog van WLVC en dacht ik ga even bij je kijken, en vind je kaartjes heel mooi, en aan de foto te zien ben je een hele vrolijke meid, als ik dat mag zeggen?! Ik ga je volgen, kom je ook een keer bij mij kijken? dat zou ik leuk vinden. Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige kaart Hilde en ja, geri heeft gelijk en ben je een lekkere vrolijke meid.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.