zaterdag 4 mei 2013

Flower Nature


Aller eerst bedankt voor de vele reactie 
op mijn vorige bericht:
via dit blog, facebook of anders.

Dit keer weer eens een kaartje.
En ja, ingekleurd met distress inkt.
De stempel is van Different Colors S-00113
Flower Nature.
Een leuke mal van Joy Crafts 6002/0149.
De tekst stempel is op een ticket van Tim Holzt gestempeld.
Een doily, strikje, lint en plak parels.
Het papier is van een paper pad Basic Grey Porcelain.









In mijn volgende bericht laat ik jullie
een kaartje zien die ik gemaakt heb bij Janet Blaauw.
We, Mirjam van langen, Janet en ik
hebben gezellig een middagje geknutseld.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.


1 opmerking:

  1. Wat een schitterende stijlvolle kaart heb je gemaakt Hilda, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.