zondag 7 april 2013

Welcome little one



Gisteren een heerlijke dag in Holten gehad.
We hebben met een grote groep dames 
o.l.v.Marieke een prachtig album gemaakt.
Klik op Marieke voor foto's van het album.
Wat kunnen hier veel foto's in.
Thuis heb ik het album afgemaakt en nu
ben ik bezig om er foto's in te plakken.
Binnenkort laat ik het aan jullie zien.
Over dit kaartje...
Een collega van mijn man is vader geworden.
Daar hoort een cadeautje bij. 
Snel een kaartje gemaakt waar een
cadeaukaart van de Hema in kan.






Gebruikte materialen:
papier Pebbles New Addition,
Joy Crafts Lin&Lene trein 1201/0037,
tekst Marianne Design eline's words EC 0138
en zigzag lint.


Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda


3 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Leuke babykaart is dit, het treintje staat er heel mooi bij..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk gedaan zo Hilda met die bon van de Hema erin, echt superschattig, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Hilda
    wat heb je dit super leuk gedaan meisje en wat een leuk idee om zo de bon er in te doen.
    toppie !!!
    fijne dag en liefs
    An

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.