dinsdag 16 april 2013

Smile


Bedankt voor de leuke reacties en vele felicitaties.
Het gaat goed met Lilian, 
haar broer, zus en ouders.
Bij deze lay out heb ik twee foto's van Jorik gebruikt.
Jorik is onze oudste kleinkind en samen 
met zijn broertje Jeron is het een prachtig stel.
Ze hebben in februari bij ons gelogeerd
en genoten volop van de tuin.
De tegen lay out ga ik maken met foto's van Jeron.
Maar eerst deze.
Jorik 14 dagen voor zijn vijfde verjaardag.





                                                
 






Gebruikte materialen:
papier van Graphic 45 Secret Garden,
thickers American Crafts,
koord van Marianne Design,
bloem Sizzix Tim Holtz Alternations 656931,
knoop en bedeltjes.



Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.




3 opmerkingen:

  1. Oh ja wat een lekker ondeugend koppie heeft ie Hilda, een schitterend layout heb je gemaakt, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Hele mooie LO heb je gemaakt, leuk met de rozet en de vogelhuisjes, grappige foto's liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Hilda,
    Wat een leuk ventje ,doet me denken aan mijn kids toen ze zo oud waren.
    Je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt Hilda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.