vrijdag 5 april 2013

Kipjes



Gezellige morgen met de scrapvriendinnen.
Zo begon mijn vorige bericht.

De kipjes zit net zo te kakelen zoals
wij die morgen  :-D...
...hun vlerken staan ook niet stil...

Ja en onze handen ook niet.
Als ik van al de dames een kaartje 
heb ontvangen maak ik er een berichtje van.
Zodat jullie ook mee kunnen genieten.
Dit is mijn kaartje.....

 




              



                     


Gebruikte materialen:
papier van Jillibean Soup,
bloemen Joy Crafts 6003/0030,
tekst stempel Joy Crafts 6410/0010,
Xcut Oval Large XCU 503006,
Ranger Distress Ink,
Ranger embossing poeder Seafoam White,
Vesa Mark en veertjes. 


Bedankt voor je bezoekje,
de volgende keer meer kaarten van deze serie.

Groetjes Hilda.



3 opmerkingen:

  1. Hoi Hlda,
    Je hebt een leuke kaart gemaakt, met de vrolijke kipjes
    ben benieuwd naar de andere kaarten...
    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat superleuk gemaakt Hilda zo leuk met die kippetjes, echt top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.