maandag 22 april 2013

Just for you



Allereerst iedereen bedankt voor de leuke reacties.
Ben net vandaag bij mijn jongste kleindochter 
en haar broer en zus geweest...
Dat is echt genieten. Moest haar weer even bewonderen.
Dit zijn Lilian met haar grote zus Riëlle.


Wat een schatjes hé.
Omdat ik het momenteel erg druk heb,
ben ik even in mijn blog bestand gedoken.
En daar vond ik deze pop-up kaart.
De kaart heb ik vorig jaar gemaakt voor een workshop.
Op de eerste foto is de kaart iets uitgetrokken.
Daardoor zie je de tekst: Omdat jij heel bijzonder bent.
De foto daarna zie je de kaart in gesloten stand.
Door aan het lintje te trekken gaat de roos omhoog,
en wordt de tekst zichtbaar.




                                                       




    
  binnenkant

Gebruikte Materialen:
 papier van My Mind's Eye Miss Caroline 
De roos stempel met Just For You is een houten stempel,
in gekleurd met derwent potloden.
De tekst omdat jij....en een fijne....  zijn
clear stamps van Marianne Design MD CS0847.


Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.








4 opmerkingen:

  1. Oooh Hilda,
    Wat een poppetje,ze is echt schattig en zo lief met grote zus..je pop-up kaart is mooi, de bloem is super..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes Hilda, wat zal jij trots zijn, echt superlief die foto. Je kaartje is ook weer een prachtig, heel mooi dit model.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatjes van kleinkinderen heb je en heerlijk genieten er van he!
    ze zijn zo groot.
    je pop up kaart is heel mooi Hilde en de bloem sprint er echt uit.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto van je kleindochters, het zijn zeker schatjes.
    Wat een mooie kaart is dit, ik vind het modelletje ook erg leuk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.