zaterdag 6 april 2013

Een kaartje omdat...


Nog een kaartje van de serie....
Een korte beschrijving.
Allereerst de stempel van: 
Penny Black 4050K " bearing gifts"
met Versa Mark beinkten.
Daarna strooi je er embossing poeder op:
"seafoam white" van Ranger.
Afschudden zodat de poeder alleen op de stempel afdruk blijft.
Met de heattool verhit je dit tot de poeder is gesmolten
en er een wit stempel afdrukje ontstaat.
Het inkleuren kan beginnen.
Deze kaart is in gekleurd met Ranger Distress Ink.






Gebruikte materialen:
Spellbinders Nestabilities Labels Twelve S4-247,
label en billen pons,
Joy Crafts Vintage Flourishes 6002/0137,
tekst stempel Joy Crafts 6410/0010,
roosjes lint en vlas touw.

Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Hilda, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Wat leuk dat embossingpoeder en de heattool, ik heb dat verkocht..want bij mij werkte het niet..jammer denk ik nu..Ik vind je kaartje heel erg leuk..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kaart, leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha ja komt goed he zo lol ach ja ik vond dat ik het even moest goedmaken hihi
    Die van jouw is ook erg lieffffffff
    fijne dag meid xxx,ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.