zaterdag 23 maart 2013

Vroeger.....



In een oud doosje vond ik een folder
van een heropening van de 
Centra winkel van mijn ouders.
 Ook heb ik nog zakjes waar artikelen 
in werden verpakt. 
De foto's van deze gebeurtenis erbij gezocht,
 daar wil ik iets mee doen.
Ik ben hier al een heel tijd over aan het nadenken.
Hoe gaan we dit leuk verwerken.
In een lay out of een mini album...
De folder ingescand en afgedrukt,
Grote C met centra gemaakt met mijn sillhouet...
(niet gebruikt)
Scrappapier uitgezocht, maar dat was het ook allemaal niet...
Dit is het geworden.

Op een canvasdoek van 50 x 50 cm. 




















Mijn zusje Jeanne en ik staan voor de winkeldeur.
Jeanne met de sleutel en ik met een bos bloemen 
voor de vrouw van de burgemeester.
Op de andere foto staan mijn moeder en
oudste zus Toos achter ons.
De foto van de voorkant van de winkel is op canvas afgedrukt.
Twee foto's van het interieur en een foto
van mijn ouders met een kopje koffie.
Op het doek zitten speldjes uit de verzameling van mijn man.
Op de onderste foto van het winkel interieur 
staat bovenop de muur:
Sterken het sterkst.
Grappig hé.
De folder is ook leuk om te bekijken.
Bloemkool voor 39 cent!
Een stukje jeugdsentiment.....


Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda. 





7 opmerkingen:

  1. Wat leuk Hilda!! En ik herinner me de winkel ook nog ...

    Lfs, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk zo herinner ik de winkel ook nog .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hilda,
    Wat leuk gedaan, wat super dat je dit hebt bewaard en er deze prachtige canvas mee hebt gemaakt..super...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden Hilda! Als ik de foto's zie dan ruik ik gewoon de winkel weer...
    Liefs,
    Toos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat heb je dit supergaaf gemaakt Hilda, heerlijk dat jeugdsentiment weer naar boven halen, helemaal super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi gemaakt! Leuk, zo'n fotocanvas.

    Groetjes,
    Leonie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.