zondag 24 maart 2013

Veel liefs



Weer eens een kaartje.
Zag een filmpje op Pinterest van HeroArts.
Een leuke stempel techniek met embossing poeder
en inkleuren met inkt of potloden.
Vond het zo leuk, ik ben het meteen gaan proberen.
In het filmpje werd een hele grote stempel gebruikt,
die heb ik niet maar met deze is het ook aardig gelukt.










Gebruikte materialen:
papier paper pad van BasicGrey Porcelian,
stempel Inkadinkado 93544-X,
Versa Mark,
Ranger embossing powder Seaform White,
Ranger Distress Ink,
tekst stempel Joy! Crafts 6410/0005,
Joy! Crafts stans 6003/0032,
 Joy! Crafts stans 6002/0149,
plakparels.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge bij 


Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda.




7 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat schitterend Hilda, wat een geweldig effect geeft dit, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke techniek en wat een mooie kaart heb je er mee gemaakt!

    Groetjes,
    Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele mooie techniek en kaart hilde.
    en prachtig van stijl.
    lieve groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Hilda,
    Wat een leuke uitwerking is dit, ik zag de foto ook op het Blog van Hobbyvision, mooi met de stempels en de bewerking..MOOI...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi gemaakt, leuke techniek heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hilda,
    Super mooie kaart heb je gemaakt! Die stempel vind ik ook erg mooi! En prachtige kleurtjes ook! Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.