woensdag 6 maart 2013

Sara


Mijn jongste zus Rita is 50 jaar geworden!
We zijn met alle zussen (ik heb er 6) op bezoek geweest.
Toos en Marijke met de trein en 2 rollator's,;-D
Jannie, Ankie en Jeanne met de auto en 1 rollator en 2 stokken,
en ik ook met de auto en een stok.
Het is in de binnenstad van Amersfoort.
We hadden op een bepaalde plek afgesproken 
en daar de ballonnen opgeblazen en de rollator's versiert.
 De Tena lady ontbrak vanzelfsprekend ook niet.
Voor haar huis hebben we een serenade gebracht.
Ze kreeg een bril, hoortoestel, steun kousen, 
anti rimpel crème, steun zolen en een kunstgebit
aangeboden met een gedicht uitgeprint op 
een A viertje met grote letters.
En natuurlijk een "Sara"!
En het meest handige cadeau.....een rollator!
Ja we hebben wat afgelachen!

Dit boekje met label en mini album
heb ik voor haar gemaakt.



 






                                                                     



label en mini album.



Gebruikte materialen:
Papier van BoBunny Little Miss,
Sizzix Tim Holtz typewriter 657839,
Sizzix Tim Holtz camera 657840,
Marianne Design Creatable fiets LR0233,
Oval Large XCU 503006,
Scalloped Oval Large XCU 503014,
stempel afdruk ingekleurd met Derwent potloden,
mini boekje ingebonden met de Cinch,


Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda





4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk boekje, en erg mooi papier. Gefeliciteerd met je zus, en wat gezellig zeg met zoveel dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Wat een hilarisch verhaal,heb je wel foto's gemaakt???
    Lijkt me wel lachen,je boekje is ook mooi, ik herkende het papier en..dat ligt nog ongebruikt in de kast, soms vind ik het jammer om aan te breken..hihi... liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zus Hilda en hahahaha ik zie het helemaal voor me, wat zullen jullie gelachen hebben, helemaal geweldig. Schitterend het boekje wat je hebt gemaakt, ziet er tiptop uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.