vrijdag 8 maart 2013

Ronde kaart.



 Woensdag 13 maart 13.00 uur, 
is er een workshop kaarten maken.
En deze ronde kaart gaan we maken.
Met de nieuwste stempels en stansen van Joy! Crafts.
Het kaartje is standaard en de cirkel van kraft papier
heb ik gesneden met mijn Silhouette.
Eigenlijk gebruik ik hem te weinig.
De dubbel cirkel (scalloped) in het midden van de kaart 
is gestanst met de Bigshot. 




                               


                                                                            




Gebruikte materialen:
Joy! Crafts vlinder 6002/0027,
Joy! Crafts Vintage Flourishes 6003/0030,
Joy! Crafts stempel 6410/0015,
Different Colors stempel S-00117,
Sizzix Circles 657551,
Spellbinders Petite Scalloped Circles Large S4-115,
ponsen, BigShot, Silhouette,
knoop, bedeltje en lint.




Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda





3 opmerkingen:

  1. Wat schitterend weer Hilda, ik vind het er prachtig uitzien, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hilda,
    Dit is echt een leuke kaart, die je tijdens de workshop gaat maken, leuk die combi van Kraft en blauw..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.