maandag 25 maart 2013

Hele dikke knuffel


Nog een kaartje met dezelfde techniek 
maar nu met een andere stempel.
Op aquarel papier vond ik het niet mooi.
Had alleen maar 200 g/m². aquarel papier 
Dit is op een correspondentie kaart gestempeld.
De techniek wordt uitgelegd in een filmpje op 
Pinterest van HeroArts.











Gebruikte materialen:
papier paper pad van BasicGrey Porcelian,
stempel Different Colors S-00029 Botan,
Versa Mark,
Ranger embossing powder Seaform White,
Ranger Distress Ink,
tekst stempel Joy! Crafts 6410/0005,
Joy! Crafts stans 6003/0032,
 Joy! Crafts stempel 6003/0017,
lint en plakparels.




Bedankt voor je bezoekje en de leuke reacties 
op mijn vorige bericht,
groetjes Hilda.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Deze vind ik nóg mooier, iets rustiger, mooie kleuren, prachtig kaartje..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend Hilda, wat een prachtig effect, ik vind de kleuren ook helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.