donderdag 28 februari 2013

ABC school album




Gisteren was het zover....
 mijn zus Toos, en haar vriendinnen Gré en Ineke 
hebben een mini album gemaakt van
Graphic 45 papier:" An ABC Primer Collection".
 Het was nog wel even hard doorwerken,
maar het is gelukt. 
Het album hebben we ingebonden met the Cinch.
Een paar foto's van het album en de dames.





         




                                                 



                            



 



                                                                                 






Toos, Gré en Ineke druk aan het werk.

                              


                           


                           


Gebruikte materialen:
Graphic 45 papier:" An ABC Primer Collection".,
diverse lintjes, knopje, knoopjes,
de BigShot, de Cinch en
de Silhouette.



Bedankt voor je bezoekje,
groetjes Hilda





6 opmerkingen:

  1. Hoi Hilda,
    Gezellig zo'n workshop met zus en vriendinnen, de mini-album is echt mooi geworden kan haast niet anders met het papier van Graphic 45..ben er weg van...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er super uit Hilda, ik vind het werkelijk helemaal prachtig, zo mooi. Lijkt me helemaal gezellig om zo met zijn drietjes te knutselen, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat was het gezellig he en wat hebben we ook gelachen. Het is een prachtig boekje geworden. Ik ben nu bezig om het af te maken en ondertussen zoek ik al wat foto' s uit om erin te plakken.
    Het is wel een eind rijden van Scheveningen naar Markelo maar het is de moeite waard. We hebben een hele leuke dag gehad met als resultaat een prachtig album voor Gré en mij en diverse kaarten voor Ineke.
    We komen dit zeker weer eens overdoen.
    Liefs,
    Toos.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er mooie albums! En het ziet er erg gezellig uit.

    Groetjes,
    Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi zeg en prachtig van ontwerp.
    Groetjes an

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Hilda,
    Ik heb eerder iets fout gedaan, nu probeer ik het nog eens. Wat hebben we een heerlijke en vrolijke workshop gehad vorige week, je maakt toch zulke leuke boekjes Het mijne heb ik gister af gemaakt , het is prachtig geworden o.a. ook door de foto's van Toos ,want sommige dingen vergeet ik zo weer.
    Nogmaals dank voor de gezellige dag en een hartelijke groet,
    Gré

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Bedankt voor je bezoekje en de
leuke reacties!
Ik lees ze met veel plezier.
Groetjes Hilda.